18 Kasım 2007 Pazar

Konya M1 Tepe Alışveriş Merkezi "avrupa asya TOSYA" adlı fotoğraf sergisi açılışı



AÇILIŞIMIZDA BULUNAN
KONYA SELÇUKLU BELEDİYE BAŞKANI ADEM ESEN(soldan 2.)
KONYA NUMUNE HASTANESİ BAŞHEKİMİ RIZA SARIBABIÇCI(soldan 3.)
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ÜYESİ PROF.DR. MUSTAFA ERSÖZ(soldan 1.) e
TEŞEKKÜRLERİMİZİ SUNARIZ.

ADEM ESEN VE RIZA SARIBABIÇCI ya
PADİŞAH MÜHÜRLÜ TOSYA BAKIR SAHAN
HAKKINDA BİLGİ VERİLİRKEN
SAYIN ADEM ESEN ANI DEFTERİNE YAZARKEN
(13.5.2006 cumartesi
Değerli Öğretim Üyesi Dr. Metin Kasım Beyin, Tosya ile ilgili resim sergisini
gezme fırsatımız oldu.Eline sağlık, dileklerimi sunuyorum.
Takdirlerimle selamlarımı sunarım. Doç.Dr. Adem Esen )
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
(Kıymetli Hocam Metin Bey,
Bir yıl kadar önce gördüğüm Tosya yı tekrar bana canlı olarak yaşatmış gibi
olduğunuz için teşekkür ediyorum.Başarılarınızın devamını diler,
sağlık ve mutluluklar dilerim. Saygılarımla. Op.Dr. Rıza Sarıbabıçcı)
MEDYA ROPÖRTAJLARI

(Kıymetli Kardeşim Metin Bey,
Bize çok güzel bir Tosya gezintisi yaptırdınız. Tosya da ki fotoğraflar ,
özellikle göletler beni oldukça etkiledi. İnşaallah vakit bulduğum zaman
Tosya yı ziyaret etmek istiyorum. Başarıların devamı dileğiyle saygılarımla.
Prof. Dr. Mustafa Ersöz)(soldan 2.)
ANI DEFTERİNDEN BAZI YORUMLAR
-- Değerli hemşerim Metin Kasım ın açmış olduğu resim sergisini gezdim,çok keyif aldım.
Kastamonunun bitki ve doğal güzelliklerine Konya halkının talep göstermesinden
çok duygulandım. Yaptığı hizmet ve güzelliklerden dolayı Kastamonu adına
çok teşekkür ediyorum.Başarılarının devamını dilerim.Saygılarımla
TAHSİN DOĞAN - Konya Ağır ceza Hakimi
------------------------------------------------
-- Thank you to much your wouderful fotographa!
I want to go to TOSYA...
Romas Dnew- Bean
Lyon, France
-----------------------------------------------
-- I am very much, I am going to Tosya- marrellous photographa!
Alexander Lubutoky
the Netherland
-----------------------------------------------
-- Çok Değerli Hocam,
Bu özverili çalışmalarından dolayı, ailecek sonsuz teşekkürler ediyorum.
İlçemizin tanıtımı ile ilgili gözlemiş olduğunuz bu gayretinizi ilk fırsatta Tosya ya gittiğimde
Başta Belediye Başkanına ve meclis üyelerine bizzat kendim anlatacağım.
Belediye Başkanının bu muhteşem sergiye katılmamasını üzüntü ile karşıladım.
Başarılarının devamını diliyor, gözlerinden öpüyorum.
MEHMET ATAKÇI - Halkbank Müdürü
-----------------------------------------------
-- Son derece başarılı bir sergi,
başarılarınızın devamını diliyorum, saygılarımla
Prof.Dr. HALUK HADİ SÜMER - S.Ü. İletişim Fakültesi Dekanı
-------------------------------------------------
-- Gerçekten çok güzel bir sergi, inanın hemşehriniz olduğum için söylemiyorum
Başarılarınızın devamını diliyorum.
Eczacı FARUK BEKTAŞ
--------------------------------------------------
-- Metin ciğimi tüm kalbimle kutluyorum,
Başarılarının devamı dileklerimle saygılarımı sunuyorum.
Prof. BARBAROS GÜRSEL - Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar
----------------------------------------------------
-- Ülkemizin tanıtımına çok katkısı olacağına inandığım serginiz
için sizi yürekten kutlarım.
Prof. SEVİM ÇİZER - Dokuz Eylül Üniversitesi - İZMİR
------------------------------------------------------
-- Bir tarafta Selçuklu ya tanıklık eden bir kent,
diğer tarafta Osmanlıya şahitlik eden bir belde
Bu iki güzelliği bir araya getiren güzel Hoca ya teşekkürler...
Doç.Dr. HASAN ERDEM
-----------------------------------------------------
-- Saygıdeğer Metin Hocam,
bu çalışmalarınızla tarihe not düşüyorsunuz. Kaybolmaya hatta yok olmaya yüz tutmuş,
eserlerimizi bize tanıtıyorsunuz, çalışmalarınızın devamını dilerim. Başarılar
Dr. MEHMET NADİR ÖZDEMİR - TOSYA
------------------------------------------------------
-- Sevgili Hocam,
Bakış açınızla Tosya nın görüşünü değiştirme yönündeki katkılarından dolayı
teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim.
MUSTAFA ZAT - Belediye Meclis Üyesi- TOSYA
------------------------------------------------------
-- Sevgili Metin Bey,
Tosya mızı her yerde başarı ile temsil ettiğin için teşekkür eder,başarılarının devamını dilerim.
MUHARREM ÖZEKMEKÇİ - Türkiye Gazetesi Temsilcisi
-------------------------------------------------------
-- Görselliğin çok ön planda olduğu günümüzde Tosya için yaptığınız
görsel şölenden dolayı teşekkür ederim.
Doç.Dr. NEDİM KOŞUM
-------------------------------------------------------
-- İlk önce Tosya lılar adına, Tosyamızın yeşilini, kültürel değerlerini,
emek harcayıp tanıtmak için gösterdiğin çabaya teşekkür etmek istiyorum.
Tosyalılar adına inşaallah kıymetini bilmeye çalışacağız.
Yaptığın çalışmalar için hayatında başarılar diliyorum ve teşekkür ediyorum.
ALİ İHSAN ÇEKEN (bacanak)
--------------------------------------------------------
-- Nasıl başlasam ki...
Benim için o kadar değerlisin ki, eniştem, abim, babam,
bana hayatımın her döneminde o kadar çok yardımcı oldun ki.
Söyleyebildik ve söyleyemediklerim için yani şimdiye kadar herşey için çok teşekkür ederim.
Başarılarının devamını diler ve senin her başarınla, sanki kendi başarımmış gibi
gurur duyarım.Saygılarımla (hep yanımızda olman dileğiyle)
NOT: Nikah için teşekkürler.
TUBA .... (baldız)
-----------------------------------------------------------
-- Öncelikle Tosya lı olarak sanatçı bir evlada sahip olmakla gurur duyduk.
Daha sonrada oğlumuz olmanla gururlandık.
Yolun ve bahtın açık, başarı , huzur, sağlık ailenle birlikte yoldaşın olsun..
----------------------------------------------------------
-- Biricik yeğenim, serginiz çok güzel olmuş, ellerine sağlık.
Fotoğraflar birer sanattır, ölmeyen varlık
Görenler hayran kalır, olurlar aşık
Mükevvanat doludur fotoğraflarla, hep mağrup ve maşrık
Fotoğraflar el emeği göz nurudur
Kalbin cilası gönlü doldurur.
İbretle bakarken yücelere erdirir
Sevgi sunar insanlara tabiatı sevdirir
Dr. Metin Kasım bey
Fotoğraflarınla güzel Tosyamızla bütünleşen medarı iftiharımız varlığı ile gurur duyduğumuz biricik yeğenimizin yapmış olduğu ölmez eserlerinden dolayı candan tebrik eder bundan böyle yapacağın eserlerine başarılar dilerim.
Yolun açık, Hak yar ve yardımcın olsun,selamlar sevgilerimle
ALİ RIZA ÇIRAKLI- Almanya

Hiç yorum yok:

TÜM FOTOĞRAFLAR METİN KASIM'a AİTTİR.HİÇBİR ŞEKİLDE İZİNSİZ KULLANILAMAZ.